Reklamacje i zwroty
Gwarancja
Gwarancja - jeżeli opis nie stanowi inaczej, gwarancja na przedmiot standardowo wynosi 12 miesięcy od daty zakupu. Gwarantem jest firma AFE (a nie producent) więc wszelkie reklamacje i naprawy gwarancyjne należy zgłaszać bezpośrednio w serwisie naszej firmy :
AFE ul. Poznańska 4, 81-305 Gdynia (przedmiot należy dostarczyć we własnym zakresie).
Zwroty
Zakupione drogą internetową towary można zwrócić do nas w przeciągu 14 dni od daty zakupu. Towar musi być jednak zwrócony w stanie nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu. Prosimy również odesłać oryginał paragonu lub skan kopii faktury.
Zwrócony przedmiot prosimy przesłać na adres:
AFE
ul. Poznańska 4
81-305 Gdynia
Prosimy o kontakt przed wysłaniem towaru.
Zwrotu należności za towar dokonujemy na dwa sposoby:
- przelewem na podane konto, w przypadku odesłania towaru do siedziby firmy
- gotówką, w przypadku dostarczenia towaru osobiście do siedziby firmy
NIE ODBIERAMY PACZEK ZA POBRANIEM !!
Prosimy o nie wysyłanie paczek pobraniowych, gdyż nie zostaną one przez nas przyjęte.
Reklamacje
W razie stwierdzenia wady lub usterki i chęci reklamowania przedmiotu prosimy o dostarczenie (można przynieść osobiście lub wysłać na swój koszt) reklamowanego przedmiotu wraz z drukiem reklamacyjnym na adres:
AFE
ul. Poznańska 4
81-305 Gdynia
Druk reklamacyjny należy wydrukować i uzupełnić bądź przepisać ręcznie (wzór do pobrania niżej).
Format DOC (Word) - POBIERZ TUTAJ.
Reklamowany przedmiot naprawiamy lub wymieniamy w terminie maksymalnie do 14 dni od momentu przyjęcia towaru (równoznacznego z datą otrzymania przez nas towaru, nie z datą wysyłki)
Uszkodzony sprzęt należy dostarczyć do naszego serwisu we własnym zakresie. Naprawiony, lub wymieniony towar można odebrać z naszego serwisu osobiście,lub odeślemy go na nasz koszt pod wskazany przez klienta adres.
Gwarantujemy iż wszystkie uzasadnione reklamacje zostaną rozpatrzone szybko i rzetelnie.